Samostatná účetní

Jsme globálním lídrem v odvětví profesionálních služeb poskytující široké spektrum řešení v oblasti rizik. S pomocí více než 50 000 kolegů ve 120 zemích a za využití jedinečných tržních dat a důsledných analýz poskytujeme klientům řešení, která snižují volatilitu a zlepšují výkon.

Jak bude vypadat Vaše činnost?

  • Účtování běžných účetních transakcí (pokladna, banka, dodavatelské faktury, stravenky, cestovní příkazy, časové rozlišení) v globalním účetním systému Workday
  • Zodpovědnost za přesné a včasné zaúčtování vzhledem k měsíčním termínům reportingu
  • Kontrola a zpracování cestovních příkazů
  • Spolupráce s hlavní účetní při měsíčních inventurách rozvahových účtů, pravidelná kontrola saldokont
  • Spolupráce při přípravě podkladů pro audit, daňové poradce, statistický úřad
  • Spolupráce s kontrolingovým oddělením při zpracování měsíčních a dalších ad-hoc reportů – majetek, intercompany transakce, daně, reconciliace systémů a další.
  • Pomoc při zavádění nových procesů a nového globalního účetního systému Workday od 1/1/2021.

Co byste měl/a umět či mít?

  • SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
  • Zkušenost na pozici účetní nebo z účetního Shared Service Centra, kdy Vám pozice v naší společnosti umožní dále rozvíjet Vaše znalosti v CZ a US GAAP učetnictví a daních ve středně velké mezinárodní firmě.
  • Znalost anglického jazyka (AJ) nutná – velká část zaměstnanců jsou cizinci, v AJ proto probíhá běžná komunikace především ohledně cestovních náhrad, emailová komunikace cca v 50 % a také používáme globální účetní a reportovací systém v AJ. Přechod na účetní systém Workday je plně v AJ.
  • Zkušenosti s implementací nových systémů/procesů výhodou
  • Dobrá znalost MS Excel - používáno denně
  • Nástup možný ideálně ihned
  • Logické a analytické myšlení, pečlivost, samostatnost, zodpovědnost, schopnost týmové práce, flexibilita
  • Chuť učit se a rozvíjet v oblasti účetnictví, časem i v controllingu

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Zázemí a uplatnění v mezinárodní společnosti
  • Motivační bonusový systém a flexibilní balíček benefitů (včetně stravenek, skupinového životního pojištění, ergonomických stolů sit&stand, nebo například ovoce každý den)
  • Jazykové vzdělávání, 5 týdnů dovolené
  • Flexibilní pracovní dobu v rámci pracovního týdne
  • Příjemné pracovní prostředí přímo v centru Prahy na Václavském náměstí, pár kroků od stanic metra Můstek a Muzeum

Informace o pozici

Místo pracoviště

Václavské náměstí 832/19, 110 00 Praha-Nové Město, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Angličtina (středně pokročilá)

Zadavatel

Aon Central and Eastern Europe a.s.

Pozice je vhodná pro absolventy.

 

Kontakt Lenka Hralová