Junior Broker / Risk Consulting
Z důvodu ekonomických, demografických a geopolitických změn – umocněných rychlým technologickým rozvojem – se společnosti potýkají s vysokou mírou nepředvídatelnosti. Nabízíme poradenství v oblasti rizik a poskytujeme strukturovaná řešení, která společnostem pomáhají tato rizika lépe identifikovat, kvantifikovat a řídit.
Hledáte zajímavou práci? Máte již krátkou zkušenost v pojišťovnictví či financích a poohlížíte se po nové výzvě? V Aon aktuálně hledáme nového kolegu či novou kolegyni na pozici Junior Brokera. Jedinečná možnost, jak nastartovat svou kariéru na poli řízení rizik!
Jaká bude Vaše role?
- Představíme Vám oblast řízení rizik.
- Především na začátku bude nezbytnou součástí Vašich činností administrativa, a to pravidelná příprava materiálů pro klienty či podpora týmu.
- Postupně, jak budete získávat zkušenosti, Vám bude svěřeno určité portfolio klientů. Vaším úkolem přitom bude o klienty pečovat, budovat a prohlubovat s nimi vztahy. Zároveň Vás čeká i stejný úkol při kontaktu s pojistiteli.
- Stanete se součástí týmu, který tvoří jméno společnosti na trhu. Je proto nezbytné při každé činnosti dbát na důležitost a potřeby klienta a poskytovat mu služby na nejvyšší úrovni.
- Samozřejmou součástí Vaší práce bude aktivní spolupráce s ostatními brokery a jinými týmy ve společnosti.
Co Vám můžeme nabídnout?
- Jako globální společnost můžeme nabídnout stabilní zázemí, nejvyšší úroveň know-how a profesionální tým brokerů a rizikových konzultantů.
- Motivační bonusový systém a flexibilní balíček benefitů, kdy si prostřednictvím cafeterie sami vybíráte, co je pro Vás ten správný benefit.
- Možnost profesního a kariérního růstu a seberealizace. Součástí toho je řada různých školení či jazykové kurzy.
- Protože chápeme, že někdo je ranní ptáče a někdo naopak sova, máme u nás flexibilní pracovní dobu v rámci pracovního týdne. To nám napomáhá i v nalezení rovnováhy mezi pracovním a osobním životem.
- Navíc máme k dispozici příjemné a moderní prostředí přímo v srdci Prahy na Václavském náměstí, pár kroků od stanic Můstek a Muzeum.
Co byste měl/a umět či mít?
- Hledáme kandidáta, který je schopen a ochoten se s klientem domluvit nejen v češtině (či slovenštině), ale i v angličtině. Jsme mezinárodní společnost, a proto u nás mezinárodní klient není výjimkou.
- Měl/a byste mít pozitivní přístup a chuť se něco naučit, protože na začátku to bude chtít kus práce a ochotu načerpat řadu znalostí a zkušeností!
- Výhodou je určitě znalost finančních výkazů a ekonomických principů, případně zkušenost v pojišťovnictví.
- Nezbytností jsou komunikační schopnosti, smysl pro týmovou práci, příjemné a profesionální vystupování. Zároveň je ale nutné mít analytické myšlení a důraz na detail.
- Ne všichni naši klienti sídlí v Praze, je proto výhodou mít řidičský průkaz skupiny B.

Kontakt Lenka Hralová