Junior Broker / Risk Consulting

Z důvodu ekonomických, demografických a geopolitických změn – umocněných rychlým technologickým rozvojem – se společnosti potýkají s vysokou mírou nepředvídatelnosti. Nabízíme poradenství v oblasti rizik a poskytujeme strukturovaná řešení, která společnostem pomáhají tato rizika lépe identifikovat, kvantifikovat a řídit.

Hledáte zajímavou práci? Jste čerstvý absolvent či absolventka a právě se poohlížíte po pracovním trhu? V Aon aktuálně hledáme nového kolegu či novou kolegyni na pozici Junior Brokera. Jedinečná možnost, jak nastartovat svou kariéru na poli řízení rizik!

Jaká bude Vaše role?

  • Představíme Vám oblast řízení rizik.
  • Především na začátku bude nezbytnou součástí Vašich činností administrativa, a to pravidelná příprava materiálů pro klienty či podpora týmu.
  • Postupně, jak budete získávat zkušenosti, Vám bude svěřeno určité portfolio klientů. Vaším úkolem přitom bude o klienty pečovat, budovat a prohlubovat s nimi vztahy. Zároveň Vás čeká i stejný úkol při kontaktu s pojistiteli.
  • Stanete se součástí týmu, který tvoří jméno společnosti na trhu. Je proto nezbytné při každé činnosti dbát na důležitost a potřeby klienta a poskytovat mu služby na nejvyšší úrovni.
  • Samozřejmou součástí Vaší práce bude aktivní spolupráce s ostatními brokery a jinými týmy ve společnosti.

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Jako globální společnost můžeme nabídnout stabilní zázemí, nejvyšší úroveň know-how a profesionální tým brokerů a rizikových konzultantů.
  • Součástí naší nabídky je motivační bonusový systém a flexibilní balíček benefitů, kdy si prostřednictvím cafeterie sami vybíráte, co je pro Vás ten správný benefit.
  • Můžeme Vám také nabídnout možnost profesního a kariérního růstu a seberealizace. Součástí toho je řada různých školení či jazykové kurzy.
  • Protože chápeme, že někdo je ranní ptáče a někdo naopak sova, máme u nás flexibilní pracovní dobu v rámci pracovního týdne. To nám napomáhá i v nalezení rovnováhy mezi pracovním a osobním životem.
  • Navíc máme k dispozici příjemné a moderní prostředí přímo v srdci Prahy na Václavském náměstí, pár kroků od stanic Můstek a Muzeum. Podívejte se sami https://bit.ly/2MHDvQN

Co byste měl/a umět či mít?

  • Hledáme kandidáta, který je schopen a ochoten se s klientem domluvit nejen v češtině (či slovenštině), ale i v angličtině. Jsme mezinárodní společnost, a proto u nás mezinárodní klient není výjimkou.
  • Měl/a byste mít pozitivní přístup a chuť se něco naučit, protože na začátku to bude chtít kus práce a ochotu načerpat řadu znalostí a zkušeností!
  • Výhodou je určitě znalost finančních výkazů a ekonomických principů.
  • Nezbytností jsou komunikační schopnosti, smysl pro týmovou práci, příjemné a profesionální vystupování. Zároveň je ale nutné mít analytické myšlení a důraz na detail.
  • Ne všichni naši klienti sídlí v Praze, je proto potřeba mít řidičský průkaz skupiny B.

Informace o pozici

Místo pracoviště

Václavské náměstí 832/19, 110 00 Praha-Nové Město, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Požadované vzdělání

Vysokoškolské / univerzitní

Požadované jazyky

Čeština (pokročilá), Angličtina (středně pokročilá)

Zadavatel

Aon Central and Eastern Europe a.s.

Pozice je vhodná pro absolventy.

 

Kontakt Lenka Hralová